Oferim servicii integrate de HR pentru asigura un plus de valoare. Aceste soluții flexibile pentru gestionarea nevoilor specifice includ recrutarea, evaluarea comparativă a pieței muncii și consultanța, planul de retenție, operațiunile administrative și managementul performanței.
Temps HR preia managementul sarcinilor pentru angajatul externalizat, devenind angajator, ocupându-se de operațiunile de HR. Acest avantaj oferă oportunitatea de a câștiga flexibilitate în afaceri, acces imediat la expertiză bazată pe expunere extinsă și o reducere a costurilor la scară.
Oferim soluții de forță de muncă pentru profesioniștii specialisti. Soluții personalizate de angajare end-to-end pentru extinderea afacerii. Expertiză de evaluare care permite companiei dumneavoastră. să se conecteze cu candidații potriviți. Lucrăm activ ca experți cu o înțelegere a condițiilor pieței locale din toate industriile cheie.
De ce ar trebui să aleg Temps HR?
Obțineți o analiza completă specifica prin căutare continuă, concentrată pe standarde mai înalte, oferim sinergii într-o gamă largă de sectoare industriale, înțelegere extinsă a segmentelor individuale ale pieței muncii și identificarea talentelor la nivel național, consiliere pe oportunități și limitări.
Temps HR oferă soluții end-to-end, servicii la scară completă care vă permit să vă extindeți, angajați și îi pregătiți rapid și conform. Explorăm împreună cu dumneavoastră pentru a înțelege beneficiile fiecăruia dintre serviciile furnizate, alegând cu înțelepciune rezultatul dorit.
Un consultant dedicat va fi desemnat proiectului dumneavoastră ca un punct de contact pentru a vă ghida și urmări operațiunile. Consultantul nostru va explora împreună cu dumneavoastră criteriile importante pe baza cărora veți face angajări permanente sau temporare, în mod eficient cu o atitudine proactivă în a propune soluțiii.
Economisirea costurilor lucrând cu un partener – Este o investiție pentru alte aspecte strategice pe care clientul și le asumă deja.
Ce tip de recrutare abordati?
TempsHR oferă un serviciu de căutare targetată, personalizat pentru organizațiile care prioritizează complementaritatea și valoarea adăugată. Recruitorii noștri identifică candidați potriviți bazându-se pe cunoștințele din industrie, asumându-și rolul consultativ atat pentru candidat, cât și pentru client. Pentru companiile care doresc să recruteze pentru roluri strategice sau de volum, un serviciu de căutare targetată este cel mai eficient model de recrutare de adoptat.
Atunci când sunteți în parteneriat cu Temps HR, consultanții noștri experimentați în recrutare vă vor ghida prin fiecare etapă a ciclului de recrutare. Ratele de succes estimate, implementarea și capabilitățile de piață vor sprijini acțiunile viitoare în targetarea rezultatelor dorite.
Serviciul nostru de căutare targetată asigura în timp eficient și transparent organizat în procesul de livrabile. Considerăm că este valoros să dedicăm timp și resurse suplimentare cercetării de piață și strategiei specifice pentru depistarea candidaților potriviți. Acest lucru ne permite să găsim candidați care, deseori, nu sunt disponibili pentru alți furnizori.
Pentru ce tip de industrii recrutați?
Expertiza noastră vine în ajutor clienților din sectoarele: IT&C, BPO/SSC, servicii B2B, Servicii bancare și financiare, Retail, FMCG, Pharma
Pe ce tipuri de roluri sunteți specializați?
Abordarea noastră este departe de a fi generică. Construim strategii și cunoștințe specifice pentru a vinde un factor de diferențiere cheie clienților noștri. Eficacitatea a fost construită printr-o înțelegere mai profundă a mentalității candidaților în funcțiile IT, BPO sau Specialiști.
Rolul nostru de consiliere adaugă valoare informațiilor de bază pentru a răspunde obiectivelor specifice de afaceri. Alinierea așteptărilor interne cu dinamica pieței candidaților în timp real vă ajută să evaluați și să plasați mai bine rezultatele în timp și volum.
Cu ce sunt candidații Temps diferiți?
Temps HR utilizează procese avansate de căutare și selecție pentru a identifica profesioniști seniori calificați corespunzători din toate verticalele industriei.
Abordarea noastră strategică în ceea ce privește recrutarea în volum este axată pe serviciul de căutare țintită, conectându-vă cu candidați calificați în cel mai optim timp, deliberând asupra oportunităților și limitărilor.
Prin ce se diferențiază Temps HR de alte companii de recrutare?
Temps HR este recunoscut pentru serviciul de livrare pe piețelor cheie . Capacitatea noastră de a conecta organizațiile cu talentul potrivit ne face un furnizor specializat de recrutare pentru companiile care doresc să pătrundă pe noi piețe sau să consolideze talentul în cadrul companiei.
La Temps HR, suntem specializați în a ajuta companiile să angajeze corect. Aceasta înseamnă că rolul nostru este axat pe consiliere, bazat pe fapte și expertiză anterioară. Vizibilitatea pe piața candidaților rămâne un avantaj competitiv pe o piață condusă de candidați. Strategia noastră de aprovizionare împreună cu metodologia de recrutare urmăresc să economisească timp pentru clienții noștri, să rupă limitele geografice și să aducă obiectivitate în procesul decizional. Consolidăm în mod proactiv o bază de date de candidați, structurată pe competențe și abilități personale pentru a gestiona atât așteptările candidaților, cât și ale clienților.
Consultanții dumneavoastră în recrutare au experiență sau pregătire de specialitate?
Echipa noastră de experți în recrutare este pregătită și calificată constant în ceea ce privește procesul legat de strategia de recrutare. Efectuăm la fiecare final de an o evaluare menită să identifice punctele forte și provocările. Evaluarea este structurată pe baza unui set de abilități și competențe personale care modelează filosofia noastră de lucru, identifică și validează progresul, inspirându-i pe ceilalți în provocările lor. Construim un plan de antrenament pentru nevoia oamenilor de a interacționa, de a inspira și de a experimenta.
În plus, mulți din echipa noastră au o experiență vastă în industriile pentru care acum recrutează. Ceea ce este poate cel mai important este să fii prezent și să transformi formarea într-o experiență de învățare continuă, motivație și interes personal.
Oferiți angajaților o perspectivă de carieră?
Mai întâi trebuie să înveți pentru a consolida și apoi să te poți extinde. Provocarea este să fim conștienți de faptul că ne proiectăm munca în funcție de rezultate și nu invers.
Vedem o legătură puternică între rolul nostru de asociați Temps, personalitate printre oameni, profesionist în comunitățile noastre de afaceri sau mentor pentru studenți. A fi responsabil ca partener de afaceri reprezintă un angajament față de evoluție și o responsabilitate de a ridica valoare și de a asigura oportunități corecte. Reprezintă o cale pe care am parcurs-o în filosofia noastră, conducând pașii noștri către evoluție și transformare continuă, investind în tehnologie și construind valoare pe interacțiunile umane.
Ce face compania Temps HR un loc de muncă minunat?
În octombrie 2021 am sărbătorit 10 ani de la primul nostru angajat. În toți acești ani, multe transformări ne conduc la ceea ce suntem astăzi, o mulțime de strategii și căi de învățare au fost folosite pentru a înțelege „ADN-ul nostru”. Am atins o anumită maturitate în afaceri pentru a ne bucura de provocările de zi cu zi și pentru a găsi modalități de a fi cei mai buni.
Am creat contextul pentru a îmbunătăți agilitatea și adaptabilitatea la oameni și situații, fiind empatici și înțelegătoari atât cu privire la oportunități, cât și la învățare. Învățarea continuă este o atitudine pe care o privilegiăm într-o varietate de medii sociale și profesionale. Auto-educarea ne arată capacitatea noastră de a învăța de la ceilalți, de a ne lăsa inspirați să construim o voință puternică și de a găsi noi căi prin motivația interioară.
Cum definiți cultura companiei Temps HR?
Agilitatea de lucru este un concept pe care îl folosim în filosofia noastră de zi cu zi. Este o modalitate de a face față schimbării și adaptabilității în singurul scop de a aștepta direcțiile neașteptate, prevăzute într-o lume foarte dinamică. Munca este despre leadership, morală și etică la nivel individual. Îmbrățișăm provocarea ca o atitudine pentru un „eu mai bun” și experiențe conștiente. Ne îmbogățim expertiza bazându-ne pe potențial, curiozitate, un sens și un scop.
Practicăm mai mult starea interioară atunci când ne observăm pe noi înșine în acțiune, creând spațiu de reflecție asupra credințelor și ipotezelor, înțelegem transformarea și construim pe baza evoluției.
Ce apreciază angajații în biroul Temps HR?
Valoarea adăugată a investițiilor continue pe care le-am făcut în tehnologie. Faptul că am avut procese clare implementate și o cultură bazată pe încredere, am reușit să ne „conectăm” imediat la un mediu de lucru virtual eficient fără sincope în livrare.
Ne-am dorit să avem un birou ZEN și echilibrat, să fie potrivit atât pentru interacțiuni, cât și un loc care oferă intimitate, adaptându-se astfel la nevoile tuturor. Cumva, este interesant, deoarece se simte mai mult ”ca acasă”, creând un fel de punte între cele două tipuri de energii.