Ti se pare ca viata pe care o duci si defapt tu ca individ, sunteti o problema complexa? Am 17 ani si sunt ferm convinsa ca mintea umana este un puzzle ce poate, cu suficienta rabdare, fi rezolvat. Am constientizat ca exista o latura aparte a gandirii, si anume interpretarea, la varsta de 10 ani, cand am citit primul roman, „Memoriile unei Gheise”.
Personajele, caracterul lor, puterea de a depasi propriile limite, m-au determinat sa studiez si sa aprofundez caracterul uman, dar si sa explorez indeaproape cultura japoneza. S-a nascut in sinea mea dorinta de a cerceta si intelege modul de a gandi si personalitatea de multe ori irationala a oamenilor ce ne inconjoara. Am gasit raspunsul la multe din intrebarile mele la Freud si Carl Jung, autorii care ma inspira si care mi-au oferit sansa de a ma afima in domeniul psihologiei.
Am decis ca drumul meu in studiul liceal sa se concretizeze la Colegiul National „Gheorghe Lazar”, unde reusesc intradevar sa imi concretizez pasiunea si sa obtin rezultate care sa-mi concretizeze munca. Aici am avut sansa sa intalnesc oameni implicati in proiecte extracuriculare, printre care se numara si proiectul „Cinci licee cinci institute”. Am condus in acest proiect o echipa alaturi de care, impreuna cu Institutul de Stiinte ale Educatiei, am creeat un chestionar dedicat in exclusivitate elevilor de liceu. Am vrut sa scoatem in evidenta cat se poate de realist, perspectiva elevilor liceeni asupra sistemului de invatamant liceal cat si universitar din Romania. Proiectul a atras dupa sine multe laude, am reusit sa implicam multe licee in acest studiu, obtinand astfel un „feed-back” realist din partea generatiei actuale de liceeni si o imagine mult mai clara a sistemului actual de invatamant: asteptari versus realitate.
Acest proiect m-a ajutat sa descopar o alta latura a mea, dorinta de a fi suportul psihic al unei entitati cu potential, de a-i scoate in evidenta cele mai rafinate si utile calitati de care are nevoie in cariera sa: coaching-ul. Tinerii din ziua de azi chiar liceeni fiind au nevoie de un „coach” care sa ii indrume in dezvoltarea personala si ajustarea asteptarilor la realitate.
In plan secund a ramas pasiunea pentru cultura japoneza si in mod special, limba. Sunt fascinata de complexitatea si muzicalitatea ei dar mai ales de usurinta cu care reusesc sa ii patrund tainele.
Apogeul studiilor mele imi doresc sa se concretizeze in revolutionarea psihologiei imbinand tehnologia cu personalitatea omului.