O data cu lansarea site-ului, blogul Temps, isi propune o noua abordare, mult mai clara, despre piata de HR, tehnologii si oameni din business. Din dorinta de a fi mai aproape de clientii nostri, blogul va fi o sursa de informatie si consultanta pe anumite topicuri din domeniul HR.
Articolele viitoare se vor concentra in mare parte pe nevoile si intrebarile candidatilor. Iar noi venim in intampinarea lor, cu raspunsuri clare si concise astfel incat sa-I tinem la curent cu trendurile din HR. In echipa noastra candidatii sunt pe primul loc, ei sunt cei care ne aleg pe noi, de aceea ne dorim o comunicare constanta si proactiva, incat sa inteleaga cine suntem noi, si mai ales, cine sunt clientii pentru care noi recrutam.
Pentru ca in articolele viitoare se vor regasi si interviuri cu candidati, clienti si parteneri Temps, lansam primul articol cu un interviu intern. Astazi va facem cunostinta cu Iuliana Leurent, CEO Temps. S-au implinit 4 luni de cand a ajuns in echipa noastra, si noi, echipa de la PR, am vrut sa o cunoastem si altfel.
1. Cine este Iuliana Leurent?
Un om relativ simplu, pasionat de ceea ce face, pasionat de oameni si uneori de lucruri marunte, dar care ma incarca pozitiv. Cel mai simpatic lucru este cine va fi Iuliana « maine ». Viata iti ofera sansa de a invata, de a te modela si a fi ceea ce iti doresti in raport cu provocarile tale la un moment dat.
2. Ce te motiveaza sa te dai jos din pat dimineata?
Respectul pentru munca mea si a echipei.
3. Ce ar spune cea mai apropiata persoana din viata ta daca as intreba-o “Care este tresatura pe care o iubeste la tine si care este cea care o innebuneste?”
Probabil ca « zambetul » si exigenta.
4. De ce te motiveaza zilele de luni?
Acelasi lucru care ma motiveaza in fiecare dimineata, poate un pic mai mult entuziasm intrucat ai 5 zile inainte. Cred foarte mult ca leadership’ul se construieste prin puterea exemplului. Motivatia este important sa vina din propriile noastre valori, numai ca este adevarat ca aceastea se alinieaza si la grupul din care faci parte. Armonia echipei si intelegerea obiectivului comun sunt motorul oricarui parteneriat.
5.Daca ar fi sa rog cateva persoane care te cunosc sa-mi spuna trei adjective care te descriu cel mai bine, ce ar zice?
Bun profesionist, leadership, ambitiosa. Probabil. E subiectiv intrucat fiecare priveste aspectele care sunt in relatie cu job-ul sau relatia pe care il are. Am parcurs 10 ani in corporatii de consultanta HR si am putut invata multe lucruri, consolidand profesionistul care mi’am dorit sa fiu. Santierul este insa deschis pe viata. E fain sentimentul la finalul zilei cand realizezi ca ai mai invatat ceva si nu ai trecut indiferent.
6. Care este citatul tau favorit?
Nu am un motto favorit. Am realizat poate in ultima vreme ca vorbele din popor au intelepciunea lor mai ales cand faci « haz de necaz ». Crezul fiecaruia este poate mai putin literar insa te acompanieza in momentele cheie. In general e bine sa poti vedea si « din papucii altora ».
7. Iar acum sa trecem la business. Care au fost realizarile care ti-au modelat cariera profesionala?
Realizarile pe care le-am avut au fost rezultanta oamenilor pe care i-am intalnit pe cursul carierei mele si cu care am putut vedea perspectivele pe care le puteam crea. Dezvoltarea mea personala o datorez poate in mare parte oamenilor care m-au challenge-uit si care au stiu sa releveze competentele pe care puteam construi. Eu ma bucur poate mai putin de proiecte punctuale, ci mai mult de provocarile mai mari la urmatoarea misiune si experienta pe care o puteam aduce in construirea lor.
8. Cum definesti primele tale 3 luni, in calitate de CEO, la Temps?
O alta provocare, care de aceasta data a venit atat in zona umana cat si cea de business. Perspectivele sunt incurajatoare, echipa este foarte faina. Rezultatele depind de noi ca echipa.
9. Care sunt obiectivele dumeavoastra in companie?
Un parteneriat antreprenorial in care ne propunem sa pozitionam o companie locala in primii 5 jucatori din piata. Echipa actuala a parcurs deja multi pasi de success in aceasta directie printr-o crestere progresiva de la an la an. Aceasta este pregatita pentru a oferi un angajament solid si resursele necesare in sustinerea clientilor. Avem oportunitatea de a dezvolta un sector de „white collars”, bazandu-ne pe proactivitate, technologie si intelegere.
10. Cum caracterizezi piata de muncii din Romania? Cum se diferentiaza Temps fata de concurenta?
Atat candidatii cat si clientii se repozitioneaza continuu. Se aliniaza asteptarile si nu este usor sa intermediezi aceasta relatie. Cresterea economica si investitiile sunt motorul schimbarii. Este adevarat apar si elementele de rezistenta in baza scenariilor pe care ambele parti le construiesc. Este dificil insa sa spui ca unul greseste, teoretic atat candidatii cat si clientii au asteptari juste. Traducerea lor intr-un limbaj comun si calibrarea devine o continua provocare. Temps are sansa de a juca un rol important, in baza competentei create si a entuziasmul de a ne onora angajamentele luate atat fata de Candidat cat si fata de Client.