Un candidat care vrea să se angajeze pe o poziţie de specialist marketing sau brand manager într-o companie din România primeşte pentru o poziţie de junior un salariu net de 3.500 de lei pe lună, potrivit datelor furnizate de firma de recrutare şi închiriere de forţă de muncă în regim temportar Temps România.
„Pentru o poziţie de marketing specialist/ brand manager senior, salariul oferit în piaţă variază între 5.500 şi 6.000 de lei net pe lună. De cele mai multe ori, candidaţii trebuie să fi absolvit o şcoală de specialitate, experienţa reprezentând factorul diferenţiator. Este însă un tip de profil unde senioritatea este validată prin proiectele derulate, experienţa pe anumite tehnologii şi medii de comunicare. Angajatorii îşi doresc să identifice atât persoane creative, deschise, care au abilităţi de organizare şi analiză“, a spus Iuliana Leurent, CEO al Temps.
Potrivit anunţurilor de recrutare, cei care aplică pentru o astfel de poziţie au printre responsabilităţi implementarea politicilor de marketing, planificarea şi execuţia campaniilor de marketing etc.
De asemenea, unele poziţii solicită colaboararea cu reprezentanţii din presă şi din agenţiile de publicitate / PR sau pregătirea şi supravegherea unor evenimente şi târguri de specialitate.
Printre cerinţele solicitate de angajatori în cazul unei poziţii de brand manager se află şi înţelegerea nevoilor şi obiceiurilor consumatorilor, analiza tendinţelor în cazul unei categorii de produse, a competitorilor şi a strategiilor folosite pentru construcţia brandului, precum şi construirea şi monitorizarea bugetului.
Articol preluat din Ziarul Financiar